monday


Så mycket till val vaka blev det inte igår, såg bra ut för mitt blåa parti så det kändes lugnt. Men ni som röstade på SD är sorgliga, jag fick i alla fall några av mina vänner att ändra uppfattning. Tänker man efter har man nog någon vän som är invandrare? Hur känns det för dom idag? Jaja, istället fick jag min vilja igenom igår kväll och eclipse laddades hem, så sjukt bra den är!! =)

Skolan en sväng idag, tränat inför praktiskt prov, nervöst! Sen var jag hem till sjuklingen Lovisa och hälsade på en sväng =) Ork till nå mer plugga finns inte, fortfarande inte ett piss bättre i förkylningen, drygt jag som vill träna. Ska klämma lite gossip girl nu, dricka te & kramas med mitt snygga sällskap som snart kommer hit, då måste jag ju bara bli frisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0