grattis morfar <3



Idag är det morfars riktiga födelsedag, så grattis världens bästa, finaste, älskade morfar på din 70 års dag! <3 alla fina förutsättningar du gett oss, och alla roliga upplevelser vi haft tillsammans med dig, ovärdeligt!
JAG ÄLSKAR DIG!


Blev en jätte lyckad kväll igår, måste varit historiens roligaste 70 års kalas! Drog igång vid fyra och de sista gästerna gick 1 natt. Super gott thai käk, presenter, tal, gin&tonic, discokulor, dans osv . .  =) Det är verkligen bra virke i deras vänner, inga vanliga 70 åringar de där inte! Jag och kusin drog ner på stan en sväng efteråt, en öl på skrubben och snacka lite skit med amanda innan jag åkte hem till efterlängtad. Haft en mysig morgon, kollat en beck film och gossip girl. Ska fixa ägg och bacon nu, sen inte göra ett skit idag. Så jäkla skönt att jag redan har röstat slipper jag ut och göra det idag. Hoppas ni också kommer rösta, och inte på SD!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0