fredag!


Lite dålig jag varit på att blogga den här veckan . . Och inläggen från mobilen blir o se så tråkiga ut. Men har haft massa annat för mig från morgon till kväll. Och rikigt dålig med bilder har jag blivit! Men kameran ligger oladdad i byrån och det är ju fruktansvärt jobbigt att ta fram sladden o ladda!?

Äntligen helg i alla fall, och vet ni? Jag sitter hemma, alldeles själv? Och vet ni? Det är faktiskt rikigt skönt, för jag är sjukt förkyld och inget rolig sällskap är jag ändå, så jag har tackat nej till allt ikväll och ligger nu i soffan med tända ljus och dricker te, mysigt när de regnar utanför också =) Det enda handtag jag gjort är att fixa upp i lägenheten, har diskat det jäkla berget som innehöll typ allt porslin jag äger, dammat och dammsugit så nu är det fint i lägenheten och jag är nöjd, får nå spel när de ser ut som skit här hemma!

En sväng på kuppan med syrran blev det efter vi fixat hos morfar, middag på donken och lite shopping. 2 par skor hittade jag =) Så nu är höstens och vinterns utekvällar räddade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0