?


Question;


Anonym om Långt hår = lycka!:
var satt du i löshår ?



svar: Denna gång satt jag i det på salong Hairstyle (tror jag den heter? i rondellen vid röda vägen iaf) 1500 :- och då får man sätta i upp till 110 st slingor. Jag har 80 st i mitt hår och jag har ganska tjockt hår från början. Jag blev jättenöjd och frisören var noga med färgerna och blandade så det blev ett bra resultat! Tidigare har jag alltid satt i hos en frisör i Gustafs som också är grym, men kände att jag ville prova på en i Borlänge och slippa åka till Gustafs.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur är deras öppetider? :-)

2010-09-27 @ 07:10:05
Postat av: JAG

hon arbetar deltid på salongen, mest kvällar. bara att ringa på hennes telefon, hon svarar alltid och sen får man komma överens om en tid =)

2010-09-27 @ 13:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0