. . .


Hittade inte det jag sökte på kuppan men lite annat. Sen åkte jag o mams hem till mig och åt och snackade skit innan träningen =) Nu har jag gråtit en skvätt till biggest loser och ska pallra mig i säng, sovit för några timmar i för många nätter på raken nu!

Håret blev superbra, var lite nervig innan när de var första gången jag skulle göra det hos en annan frisör. Gruvar mig inför att lägga ner huvudet på kuddarna, första natten med alla jäkla pluttar är jobbig . . stackars mig va? :P

Kommentarer
Postat av: mandy

mmmmmmm, stakars dig! ''vill man vara fin får man lida pin''

2010-09-13 @ 21:52:35
Postat av: hanna

jag gillar din blogg :]

2010-09-14 @ 07:04:13
URL: http://www.metrobloggen.se/hannasegfelt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0