crazy night!


Såg att de jag mobil bloggat igår inte kommit upp, igen. Fan vad jobbigt!
Hade roligaste dagen hittills i skolan igår, lärde oss ta enklare blodprover
och sprutor. Äntligen känns de som man börjar lära sig nått praktiskt
för yrket, bara varit massa läsa, plugga, läsa, plugga annars . .


När jag kom tillbaka till Borlänge igen mötte jag upp Lovisa. Vi solade,
inhandlade alkohol & mat. Duschade, fixade, åt Lovisas supergoda mat,
lekte en jävligt rolig lek, ner på S1 som var fullsatt, och vidare till flamman
som också var riktigt fullt på folk, & jag träffade på en hel del roliga människor.
Lovisa & Amanda - tack för en grym kväll mina hjärtan! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0