couch!


mobil blogg har inte funkat idag ser jag . . iaf så fick jag en hel del plugg gjort, sen hämtade Lovisa upp mig och vi åkte till trafikcaféet och köpte med oss sallad hem, så sjukt goda dom är där. När Sarah hade slutat jobbet åkte vi Borlänge runt och letde snygga soffor, mest Lovisa som är i behov av en men jag är bra sugen på en ny eftersom jag aldrig riktigt gillat min. Och jag hittade ett par stycken som var fina! Kaffe och mys med tjejerna innan jag gick hemåt, med tumstocken i högsta hugg jag lånat av Sarah, så nu har jag mätt & möblerat om så svetten rinner typ, och jag tror det kan bli bra att se bra ut med en större soffa ändå. Flyttat runt lite tavlor och målat igen gamla hålen med nagellack (y) jag kan jag! Betalat räkningarna också så har lite mer koll på livet, en skapligt billig månad, skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0