söööndag


Fy fan vilken dag jäkel alltså! Inte gjort nått vettigt, fast de har jag ju inte på hela helgen iofs? Som de flesta helger? ;) Men så det ska vara, bara ha KUL! Vi sov ut länge länge imorse och klev inte ur sängen förens efter två, döö hungriga så det blev donken, ful som ett as med gårdagens smink hängades (y) Tillbaka till sängen igen nån timme innan jag röck upp mig och hämtade fina Sarah som var skapligt trött på mitt sovande ;D godis och parkera sig i soffan sen!

Äntligen duschat och tagit bort sminket som setat där sen igår morse hahah! Nu blir det sängen, fattar inte hur jag kan vara så förbannat trött som sovit bort hela dagen typ. Älskar att jag är ledig imorn, fy satan vad jag ska sova!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0