onsdag


Andra praktik dagen är gjord, imponerad av mig själv som började kl 7 och ändå skippade en varm buss för en jäkligt kall cykeltur!! Vaknade gjorde jag iaf av den, men deprimerande när det var mörkt när jag cyklade iväg =( Sen har jag tränat med mina ladies Sara & Lovisa, sjukt kul att kunna träna ihop! Va bara Sarah som fick plats på easy line så de blev gymmet för mig och Lovisa, bröt ihop ett antal gånger över Lovisas kommenterer haha! ;D Benpressade som fan så det kommer nog dyka upp en grym träningsvärk imorn!

Lager 157 igår var väl lite av en besvikelse som vanligt, hittar massa snyggt att prova men allt sitter som skit. Undrar hur personerna ser ut som deras kläder är sydda för? Ett välbehövligt regnställ blev det iaf, och lite smågrejor. Men deras goda fika & att umgås några timmar med syrran gjorde det värt såklart! <3



Imorgon ska jag till intersport och jobba heldag, längtar! =)
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0