lediga sköna måndag


Ledig idag, haft en mamma-och-johanna dag! :) Åkte till borlänge igår kväll ändå och sov, kollade äntligen på dear john som jag tjatat om, men inte var den så bra som jag trodde, besvikelse! Efter en skön sovmorgon var jag iväg och lämnade in morfars bil på lackering, sen tillbaka till gustafs igen. Jag och mams tog en prommis runt byn, fika pause på bageriet, hem och lagade god lunch och snackade skit, mys :) In till stan igen när mamma började jobbet, lånade hennes bil och var iväg med all min jäkla pant, äntligen slipper det se ut som en soptipp på min balkong. Storhandlade och köpte massa bra grejor, projekt 'socker sanera' min kropp har påbörjats! Usch, är nog verkligen beroende, haha får huvudvärk så fort de gått för länge utan nått med socker i, hemskt! Köpte massa olika fisk, och på två år som jag bott själv har jag ätit potatis max 5 gånger, rätt sjukt. Så de ska jag bli bättre på. Började redan idag med torsk, potatis och dillsås. Kul mat? Absolut inte! Gjort lite annat tråkigt här hemma på kvällen, tvättat, städat, färgat hår . .



Imorn och resten av veckan börjar jag 7, joooobbigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0