friday


Proppmätt efter kalas i gustafs! Tacopaj och tårta, mums! :) 14 hela år den lilla pluppen, dröjer inte förens alla vi systrar kan gå på krogen tillsammans, yey ;) skippar utgång ikväll, tänkte göra intersport en tjänst imorgon och inte vara bakis för en gångs skull hehe. Även om jag kan dölja det jäkligt bra, tror jag . .  :P Har fortfarande inte kollat på dear john, så det tänker jag göra nu.


Förresten, lite imponerande att jag cyklat nästan varje dag till praktiken, till och med imorse när jag började kl 7 och det var - 3 grader när jag cyklade hemifrån . .  Superkul är det på praktiken nu, så nöjd med stället och den gulliga personalen där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0