för fint


gårdagen, fy fan så jäkla lyckad alltså! =) helt skruvad, började när vi skulle köpa pizza, hahah ett under att jag och sarah kom hem hela, med hel bil, icke våldtagna, icke stoppade av polisen . . Sen blev de föris hos Lovisa, treevligt. Sena ner till stan, men va gjorde det när vi skulle på en fest som inte hade nå slut typ? Blev wasabryggeriet, riktigt kul, men bara dum-i-huvudet-musik :P Men de funkade fint det med.. Hemgång kl 3 för Sarah och mig, Lovisa hade vi tyvärr slarvat bort (tur att mr militär tog hand om dig). Hem till mig för efterfest, vindunken fram. Jag somnade i allt härj runt 6, dom andra hade fortsatt . . vaknade upp vid 8 med fötter i ansiktet och fick mig en fin syn, hela 5 pers övernattandes hos mig i min etta, bra gjort! Lovisa sötaste låg som en hund på mattan, och min plats = divanen på soffan tog nog priset som den näst oskönaste platsen. Hela högen tog sig upp efter tolv, ville hugga av huvudet - inge mer vin på efterfesterna hädanefter!! :P Men kul hade vi, som fan - och det är väl de viktigaste? ;)

När dom drog hem gick jag och la mig igen och sov till fyra, mådde lite bättre då och vågade ta bilen till gustafs till min fina familj. Ätit god mat, och jag o syrran var till säter och köpte allt onyttigt man kan så vi har myst framför tvn hela kvällen nu. Möjligen att jag kanske åker tillbaka till borlänge senare och sover med finaste! Hur som helst tillbaka till gustafs imorn och ha mamma & johanna dag <3

Kommentarer
Postat av: L

haha sjuk natt!

2010-10-18 @ 17:44:28
Postat av: morgan

nästa gång dissar vi vinet för morgan!!!

2010-10-18 @ 23:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0