svea loppet!


Jag är så jävla nöjd med mig själv nu, fick världens håll efter halva banan så fick lov att gå ett tag. Blir as förbannad på min kropp så när hållet lagt sig kutar jag som en kenyan, nästan, och lyckas göra en bättre tid än på blodomloppet förra året då jag sprang hela tiden. Så man får väl vara nöjd med att man blivit äldre och ändå får en bättre tid haha :D Nu är det årets blodomloppet om typ 2 veckor, då ska jag bannemig göra ännu bättre tid :) ska ju till doktorn imorn och ta lite tester, ska fråga hur fan jag kan få håll för lilla minsta jag gör, och jag ska ha en bra förklaring! för sååå dålig kondition borde jag inte ha ;D

Nu ska jag duscha och sen kolla norska hollywood fruar innan de blir sängen
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0