huvudstaden


Imorgon ska jag, matilda & mams till huvudstaden och shoppa hela dagen lång! :D en tradition vi haft i flera år, men denna gång saknas mormor vilket är skit tråkigt :( men hon måste vara hemma och bli pigg! Vi kommer till Stockholm kl 10 och åker inte hem förän åtta så benen kommer nog vara lite möra på kvällen!

Helgen annars har varit bra, gått väldigt fort som vanligt! Bjudit på fotboll från Andreas & Linas sida som jag varit snäll och kollat på =) Sen igår var jag och Lina och kollade på revyresan på maximteatern, sjukt bra, man blir så glad att se den! Sen käkade vi på max innan vi åkte till gustafs och senare på kvällen gick jag och Matilda över till kusin på grillfest, fast jag var ordentlig och gick hem runt elva så jag var pigg idag och de behövdes för var tvungen att plugga lite. Gick även ett varv runt älven med Emilie! Och så har jag kört baby och wikman till bussen för dom åkte på studentkryssning idag & jag är iiinte liiiite avundsjuk! :D Fy fan det var bland det roligaste jag gjort!


Nu ska vi kolla på tv & käka chips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0