good


Haft en bra dag från morgon till kväll! Började med stoooor frukoost som A handlade igår, bland annat 'thailands'
 omelett med typ allting i. Sen var det väl en massa plugg efter det . . tog ett break och åkte till kupolen för att köpa en tröja jag sett på nätet men såklart fanns den inte i butiken så jag fick likförbannat åka hem och klicka hem den, men köpte i alla fall trosor, dove's brun-utan-sol (lätt den bästa och dags att förändra hudfärgen såhär i maj) & vita vanliga tygskor som man sliter på löpande band.

Sen åkte jag med pappa till gustafs, käkade och umgicks med familjen =) & sen så har vi varit på bh-party hos Jane, jag beställde en braig & snygg bh som jag suktat efter 460:- men det tyckte jag det var värt eftersom jag köpt typ 99kronors på HM alla år hittills. Sen köpte jag en ring & ett armband som kommer användas ruggigt mycket!!

Nu blir det ett par avsnitt andra avenyn innan jag ska sova, Lina är sjuk så jag sover i mitt rum/gästrum/datarum inatt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0