fuck förkylning!


Jag vaknar upp likadant som den senaste veckan och är inte en dugg piggare! Fan jag blir så sur, måste ha blivit nån kombination av allergi och förkylning. Stod och svalde tabletter som en missbrukare imorse; fiskolja, allergitablett, vitamintablett, ipren, p-piller, magtablett, allergi nässapry, vanlig nässpray! Japp, så nu återgår jag till sängen efter att ha stoppat lite havregrynsgröt i magen. Ska kolla på hollywood fruar, missat ett par avsnitt!

Dagens ansträngning är gjord, platta håret! Måste göras efter jag tvättat det, en liten fobi jag har, hatar ny tvättat o fult lockigt hår :p även om ingen kommer att se mig idag, förutom mamma när vi ska ner på svea ikväll, o jag vet att jag är dum som ska träna men som sagt så tänker jag inte skippa detta pass som enbart kommer en gång detta år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0