=)


Haft en väldigt bra helg so far =) igår åkte jag till gustafs och grillade och myste med familjen. Senare fick mamma och pappa gäster och jag och matilda fick besök av kusin och albin. Satt ute på altanen nästan hela kvällen och drack och lyssnade på musik. Till slut blev rösterna 3-1 att vi skulle ta oss mot borlänge så så blev det, åkte hem till mig så matilda kunde parkera bilen och börja dricka och jag skulle byta lite kläder sen drog vi oss ner på stan. Kom dit strax innan 1 så gick raka vägen in på flamman, är ju helt okej där på fredagar och igår var det riktigt bra. träffade många otippade människor där o musiken var bra! Jag & syrran somnade typ runt 4 och sen var det bara att kliva upp 8 för att upp och jobba, konstigt nog var jag hur pigg som hellst (y) När jag kom hem satt jag o syrran oss på grill house och käkade innan hon skulle till jobbet.

Nu sitter jag o funderar på vad jag ska göra ikväll, skulle kunna tänka mig att gå ut ikväll igen men tror att jag tar bilen och åker till gustafs ikväll igen och bara tar det lugnt. Ska nog förbi Emilie en sväng nu och snacka lite skit först =) sen hyr jag nog en film och åker till min kära familj. Kan vara bra att va pigg imorn för borde både plugga & träna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0