=)


Ska sköja bort tandblekningen nu, ta en dusch och sätta mig vid datorn igen och se Bella & Tyra show & äta vindruvor =)

Plugget inför nästa grej gick sisodär, när solen försvann från min balkong gick jag över gatan till soltorgsparken och satt mig där och läste lite.


Imorn ska jag ha en mamma dag =) Och på tal om föräldrar kom det upp en grupp på facebook som hette typ ; "om pappa inte kan laga, då är det trasigt på riktigt" haha o det stämmer så jävla bra på hur vi syskon alltid sett på våran pappa, vi hade en speciell bänk där vi la alla grejor som pappa skulle laga och man trodde han kunde laga exakt allting, och min pappa, han kan faktiskt det också! Och på tal om det så har jag en grej hemma som jag ska ta med till gustafs så pappa får laga, precis som vanligt ;D

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0