=)


Här vare dött! Har i alla fall haft en toppen helg med sina underbara extra lediga dagar! =) Varit sjukt förkyld bara och det vill aldrig ge sig, tur att min älskade vän nässprayen finns <3 Det gjorde att vi misade victor och annas grillfest igår vilket var surt när det blev sånt fint väder också. Sånt är livet, helgen har spenderats med A mest hela tiden! Vi åkte ett gäng på det spökar i borlänge trippen i fredags, jag fick vara chaufför och de andra drack men det gjorde mig ingenting när jag ändå inte var nå pigg. Sen var jag med familjen upp till sommarstugan och städade så det är fint tills vi kommer! Och igår i den fina vädret var jag med familyn till Falun och gick på stan och kollade på Linas match, hittade ett par snygga jeans som jag letade sönder mig efter i Stockholm men som var helt slut där. Från Gina var dom, där jag köpt nästan varenda par jeans jag äger, dom är bäst.

Nu sitter jag och pluggar, på en söndag och det kan ju vara det tråkigaste som finns! Dessutom kollar jag på en föreläsning på datorn som är över 2 timmar . . . Ska äta taco paj rester nu och sen bli klar med pluggandet så man får slappa resten av kvällen.

Puss o hej!

    ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0