bra o ha!


Sådär nu är jag hemma igen, hamande på kupolen och såklart hittade jag massa grejor. Inge bra för min plånbok när jag shoppar själv för då följer allt jag tycker är snyggt/bra med hem! Men idag köpte jag faktiskt mest bra-o-ha-saker! Tog lite kort med min kassa webcam, har en bra mobilkamera och en bra kamera men det är alldeles för jobbigt att ta fram sladdar och föra in korten så dessa suddiga får ni nöja er med, eller inga ;D




Jag har letat ihjäl mig efter en leopardsjal som är TJOCK,
älskar sjalar och stora/tjocka ska dom vara!! Hittade en
idag som får duga, tyvärr är den rosa i kanterna men de
får väl duga då.



Snyggaste vår & sommarfärgen, aprikos!

 

Schampoo & Balsam för beautiful brunetts ;) och faktiskt så hjälper det och gör att håret inte känns utblekt lika fort (y) Nagellack, hm's egna! Sololja och solkräm för ansiktet, så nu slipper andreas skratta åt mig och mitt svenne banan skinn som blir rött efter 1 timme FAST man BARA solar i Sverige. Som tur är övergår ju det röda till brunt men kan ju vara nice att hoppa över det röda va!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0