:B


När jag kom hem från A imorse var det riktigt hett och jag som inte skaffat nån bra solstol bredde ut alla stolsdynor på balkongen och låg där ett bra tag (y). När solen gick i moln tvättade jag alla fönster, puh blev helt svettig. Har inte gjort det sen jag flyttade hit så det behövdes, lite surt på framsidan där jag bara nådde upp på halva fönstren fast jag stog på en stol så dom fönstren fick bara bli halvrena på utsidan :p

Annars händer inte så värst mycket idag, vill träna men min hals är fortfarande inte bra och jag hostar som en tok. Men imorn tänker jag skita i det o träna ändå för då är det Body Balande surprise på svea och det tänker jag inte missa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0