true fucking blood!!!!!!!


ååååååh TRUE BLOOD är så jävla bra så det finns inte i denna värld! Vill bara att programmet ska fortsätta o fortsätta, orkar inte gå runt och längta till onsdag hela tiden. Men jag tänker inte tjuvkika på nätet för onsdag är min heliga dag och det ska det inte fuskas med ;)

Träningen gick jättebra, var release på nytt pass och det var väl inte lika bra som de förra men. Hemma sen gjorde jag sjukt god mat, färsk spenatpasta & pastasås med bacon - lök - champinjoner - grädde - ost i. Tyvärr hade jag tv och tidning som middagssällskap, fast jag är rätt van med det :p


Nu måste jag sova så jag är pigg imorn, ska ta mig en liten sovmorgon till typ 9 eller så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0