torsdag


Hade en jätte mysig onsdag igår! <3 Åkte hem till Andreas och han kockade, skönt för mig att slippa och hur gott som helst blev det :) Sen kollade vi på tv i hans föräldrars sköna säng, med godis och chips såklart! Och true blood är så sjukt sjukt bra, man vill aldrig att programmet ska ta slut.

Nu har jag hunnit plugga en del, och ska gå ner till intersport och jobba strax. Fick reda på det imorse och det passade ju bra med jobb idag, synd bara att jag fick stryka planerna att träna med mamma och äta lunch hos mormor & morfar, men det får flyttas fram. Jobbar till klockan 18, sen åker jag hem till gustafs och umgås med min söta familj!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0