stöööörd!


Jag tror jag haft för långsamt idag alltså, för nu sitter jag och stör mig på typ allting jag läser på datorn. Det som gör mig mest förbannad är när unga bloggtjejer (runt 16 år) får frågor av sina läsare som typ "ååh hur kan du ha så smal och fin kropp, tränar du mycket..?" och bla bla bla. Svaren på frågorna är typ "jag äter bara en gång om dagen, men är naturligt smal också" Snälla när man är så ung kan man inte komma med nå jävla bantnings eller träningstips för kroppen har överhuvudtaget inte växt klart. De flesta i den ålderna är väl ganska smala och utan former. Väx i trosorna först för fan och kom tillbaka om några år och sluta lek nått ni inte är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0