späckad helg!


Har varit dålig på att skriva här men har haft fullt upp hela helgen! Tentan är avklarad vilket är underbart & den här helgen har verkligen varit helig när man kunnat vara ledig på riktigt!!

På fredagen efter tentan åkte jag hem och firade med en cider, sen hem till A och hade mysfredag med pizza, tv och film.

Jobb på lördag först, middag med några tjejer från klassen :) Sen hem till mig och mötte upp syster och emilie, och avslutade kvällen/natten på s2. Mycket roligt, älskar att min syster är 18 år så vi kan gå ut tillsammans <3 Vi fick skjuts hem av en av Andreas kompisar, väldigt skönt för våra stackars fossingar. Jag och Matilda käkade nudlar och lyssnade på dansband innan vi somnade (y)

Och idag kom vi inte upp ur sängen förens efter tre, skippade frukost och gick ner till grillhouse och käkade god mat. Kusin A kom dit, helt uppskrapad i ansiktet så vi tvingade honom att åka till sjukhuset så jag och syrran följde med han dit och spenderade över en timme där. När jag kom hem igen stod min snygging och dammsög <3 och så hade han köpt grejor så vi gjorde hemmagjord pizza :) Nu ska vi kolla på film och äta godis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0