söndag


Oj va tiden har gått snabbt sen jag sist skrev nått här, en hel helg har rullat förbi! En helg som har varit ganska så lugn. I fredags efter jag pluggat med gruppen åkte jag upp till insjön med mamma och pappa, hittade inget annat förutom lite bra att ha på classe ohlson. Fikade och hade mysigt med dom :) Sen följde jag med till gustafs, och fick jättegod mat. På lördag morgon ringde det och jag fick åka och jobba på en gruppbostad, 10-21. Hemma igen på kvällningen hade Andreas gjort egen pizza åt oss, skitgod! :) Så hyrde vi film och köpte 1 kg godis! Somnade redan efter en film så idag har vi 2 stycken kvar att se plus massa godis att äta upp, skön söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0