skor & plugg


Tentan närmar sig och det är så skönt, vill bara ha den ur världen! Tycker jag pluggar hela tiden men har ingen aning om vad som kommer med av allt man läser så det visar sig. Är så trött på den här kursen så vill bara spy på böckerna och spola ner dom i toaletten!!


Dagen började med lite mamma time på kuppan :) provade skor så vi blev helt svettiga, och fikde såklart! Ska plugga lite lite mer sen kommer mamma och hämtar upp mig, för vi ska träna body balance :) tredje dagen i sträck på svea blir det, älskar när man verkligen känner lust att träna!



De här köpte jag idag, ett par som är lagomt höga enligt mig! Är trött på att krogkvällar blir förstörda på grund av att vissa skor mördar fötterna. Och när jag kom hem hade leopard ballerinorna kommit med posten!


    




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0