råplugg


Min hjärna känns helt sprängd och ju mer jag pluggar ju mer krånglar jag till allt känns det som!

Vill bara att det ska bli fredag och tentan är avklarad, så man verkligen kan njuta av en helg för första gången sen man började plugga typ. Fattar inte hur man klarade av grundskolan och gymnasiet, man hade minst ett prov i veckan och oftast fler ändå. Nu klagar jag över att ha ett prov på 10 veckor, iofs är det ju liiite mer att läsa in nu. Hoppas man bara är ovan, för är ju nästan 2 år sedan jag behövde råplugga till prov...

Min lover kom förbi en sväng när jag var som mest trött på plugg, lyste upp min eftermiddag lite. Nu har jag lagt ner allt för dagen och ska bara slappa och vänta på A, hans jävla träningstider alltså. Får sitta och vänta & längta varje kväll.

Kommentarer
Postat av: mandy

tack stumpan :) hoppas allt är bra! saknar dig!

2010-03-23 @ 18:55:57
URL: http://ttaketthat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0