piggelin


Min start på dagen, konstigt att jag ändå blir sjuk/förkyld ändå då och då!? :P





Omega 3 - eftersom jag nästan aldrig äter fisk, och omega 3 smörjer hjärnan och gör den smart ;)

Bifiform - gör magen glad.

Vita max - innehåller typ alla vitaminer och mineraler man behöver, bra nu när jag flyttat hemifrån och inte direkt lagar 2 mål riktig mat om dagen som man fick när man bodde hemma.

C-vitamin tablett - för att det är så jäkla gott! Så gott så jag till och med har groggat på det!





Vetegräspulver - innehåller vitaminer, mineraler & antodoxianter som städar rent i kroppen, bra så mycket skit som jag äter i perioder. Smakar precis som det ser ut, avlopp! Det är bara att hålla för näsan och klunka. Dricker det nån gång i veckan.



Kommentarer
Postat av: Emil

Sunwic är bättre än bifiform

2010-09-17 @ 09:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0