onsdag


Godmorgon! :)

Eller jag har varit uppe sen 8 faktiskt, haft seminarie (diskussion) via nätet idag. Händer då och då eftersom det är en kombinerad campus/distansutbildning jag läser. Inte det roligaste att sitta framför en webcam med morgonfrilla och tröttis ögon :p Och med headsetet på sig känner man sig som världens lilla spelnörd haha.

Nu ska jag hoppa in i duschen. Sen laga lunch, omelett tror jag det blir. Sen ska vi basgruppen plugga lite nere på bibblan, och till kvällen ska jag och andreas hem till mina föräldrar och umgås :) Sover kvar där också, har en himla massa rum att välja att sova i ikväll eftersom båda mina syrror är borta (y) Slipper jag och A brottas i en 90 säng.


Känner mig så jävla POSITIV idag, hoppas det håller i sig! Sov som en gudinna inatt och förkylningen verkar ha släppt lite dessutom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0