onsdag


Har varit till Falun och tagit spruta, har blivit så jädra känslig på slutet mot sprutor. Som tur är får man alltid färgglada barnplåster på läkarhuset så då känns det ju genast mycket bättre ;) Sen åkte jag tillbaka till Borlänge direkt och mötte upp mamma för att gymma :) skönt skönt, hem och käkade dagens havregrynsgröt och pluggade. Nu är jag klar och ska ta mig en dusch och göra mig klar sen åker jag hem till A ikväll :) Han skulle laga middag, sen kommer jag med godis & chipsen för det är true blood ikväll!!

Fick reda på att jag ska jobba på lördag, till halv ett på natten så mina planer på utgång gick i stöpet på en gång. 3de helgen blir det som jag tar det lugna. Nästa helg SKA jag ut och fira att den stora tentan är gjord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0