nytt hår


Har haft en grymt bra dag! :) Ställde klockan tidigt imorse och gick upp och pluggade eftersom jag hade annat för mig resten av dagen. Sen hämtade mamma upp mig för träning på svea! Belönade oss med lunch på agnes thai efter det, tack mamma <3 En snabbis till kuppan, men bara mamma som shoppade. Tillbaka till stan och lämna mamsen som skulle på massage och sen åkte jag och fixade påskpresenter till min söta familj ;)


Följde med till gustafs sen för jag hade klipp & färgtid hos johanna på kvällen, superbra blev det! Det bruna/svarta är borta nu och är typ ljusbrun/slingor i . . . så skönt nu när solen börjar komma fram och slippa akta hårfärgen. Såklart provade jag ut färg till nytt löshår, så det åker i om typ en vecka =) Men det var ju faktiskt så jäkla skönt idag när de va nyklippt och nyfärgat men jag vet ju att jag kommer gå runt och längta efter låååångt hår ändå så.

Imorn ska jag plugga plugga plugga som fan så jag kan ta semester på riktigt sen!! Packa måste jag även göra, och säga hejdå till baby för sen är det Loffsi som gäller :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0