lördag


Glad man blir av att vakna och solen skiner, då känns det mer okej när man ska upp på en lördag för att jobba. Och jobba det har jag gjort, och efter det gick jag raka spåret till svea och gymmade, på en lördag - väldigt sällsynt händelse.

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli halv sju, för då ska jag åka med Josefine upp till leksand och hälsa på henne, Nike och lilla Thilda :D  umgås med dom och kolla melodifestivalen! Andreas är redan där uppe för han har varit barnvakt, och det hade gått jättebra så nu tjatar han om att han också vill ha barn ;) Så med andra ord blir det inge krogen för mig ikväll, och följer jag inte med Emilie ut nästa lördag tänker hon dra med mig ut i koppel!!!


Hoppas ni får en mysig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0