hejdå päls


Puh, jag är helt slut efter att allt pill med håret ikväll. Löshåret är iaf urtaget nu, tar sin lilla tid och jag hinner bli arg både en & två gånger, tur att jag var ensam hemma :P Sen färgade jag håret men gick inge vidare då jag tog en ljusare brun än den jag brukar ha, borde gjort avfärgning först men var för lat för det. Men ska ändå till frissan om drygt en vecka och färga + klippa :) & prova ut färg till nytt löshår, för som vanligt hade mitt egna hår inte växt ett skit på ett halvår så det blir som vanligt att i med nytt hår på en gång!




Efter en maaassssa slit!



inte en centimeter längre sen jag satt i löshåret för 6 månader sen, fattar inte!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0