hårbestyr!

. . . . .

Att ha hår på huvudet kan ibland vara så jädra jobbigt, när det kommer till att man måste göra något åt det! Just nu måste jag ta ur löshåret som suttit där i nästan 6 månader, då kan ni ju tänka er hur långt ner fästena har glidit! Och att ta ur håret är fruktansvärt drygt :p Sen måste jag boka ny tid för att sätta i nytt hår såklart! Och även klippa mig och färga på något vis, och där kom det jobbigaste. Om jag ska fortsätta vara mörkbrun or not, trivs sjukt bra i det och kommer aldrig att bli blond igen, men kanske man borde bli något ljusare brun och i med lite ljusa slingor? Skönt till sommaren att va lite ljusare så man slipper färga det stup i kvarten. Har gått runt med samma hårfärg över 1 år så nu lär det bli någon ändring, och vad det blir återstår att se.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0