friday night


Vi har precis kollat klart på 'luftslotten som sprängdes' och den var superbra! Blev besviken på 2an, men 1an & 3an har verkligen varit grymma! Såklart köpte vi även godis så har haft en skön kväll hemma, det var A som lagade mat och diskade så jag har inte gjort ett handtag idag. Imorn ska jag jobba till två, så därför känns det inte som riktig helg för mig än. Så är jag kluven om jag ska gå ut imorn kväll eller ta det lugnt hemma med melodifestivalen? Ibland önskar jag bara att någon kunde bestämma allt åt mig. Och imorgon ska Andreas vara barnvakt åt hans brorsbarn som är 10 månader, det hade jag fått vara om jag inte hade jobbat, sååå typsikt. Älskar den söta lilla skruttan :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0