...


Jag har precis vaknat till på riktigt! Jag och älskling klev inte ur sängen förens ett, så åt vi fruskost och gick och la oss igen när vi såg vilket väder det var! Nu har han åkt hem och jag ska rycka upp mig, tvätta, bädda rent i sängen, gå och handla och plugga.

Helgen har gått alldeles för snabbt, fredagen var mysig med middagen och bion :) Jag och syster hade förstått filmen helt olika och när jag fick höra hennes verision kan den också likaväl stämma :p Sov i gustafs efter den och på lördagen blev det mysfrukost med familjen och en prommis efter det, gick förbi bageriet och köpte fika som vi satt oss ute på altanen hemma och fikade upp. Satt ute säkert en timme och det var så jäkla hett mot väggen!

Och sen så var det jobba resten av lördagen, var iväg på länsdans och det är riktigt kul och känns knapppt som man jobbar. Baby hämtade mig runt tolv inatt på jobbet, hem och kollade film (jag sov) och somnade sen på riktigt runt 3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0