dissat


Sitter här nyduschad och luktar gott av min nya smörj, och väntar på min snygging som är på träning! Andreas höll på att skratta ihjäl sig när jag visade vad jag hade köpt idag och han såg trosorna, så därför tog jag såklart på dom nu ;D Den jäveln har börjat dissa en massa jag shoppat, det var skillnad i början när man fick höra att allt jämt var fint. Så man kan ju undra om han var snällare förut och inte vågade säga vad han egentligen tyckte eller om min klädsmak försämrats? :P Kom på nu att mamma tyckte jag liknade ett EMO idag, tack för den! Kanske borde se över min garderob ändå  . . .


Träningen gick iaf grymt bra, först ett core pass & sen ett gympa pass på det = 2 x 30 min. Riktigt svettigt var det! Imorn blir det ett pass på morgonen med mamma :) Tror jag pluggar bättre om jag rivstartar dagen med träning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0