Dating in the dark


Är ett rätt sjukt program egentligen, lite vuxen mobbing typ. Fast å andra sidan, vem anmäler sig till ett sånt program? De flesta bryr sig mest om insidan ändå och det programmet bevisar det verkligen. Fast det är ändå rätt underhållade att kolla på. Pratade i tele med pappa om det och han skulle gilla det haha, nu när hans favvo programm paradise hotel är slut måste han ju hitta nått nytt att kolla på ;) <3

Nu sitter jag och blir killad på ryggen av min älskling samtidigt som jag kollar runt på datorn. Snart blir det sängen, har inte vart en så värst händelserik dag så har inte så mycket intressant att berätta! Imorn har vi en skapligt stor redovisning av folkhälsa, men det fixar vi fint, emilie, amanda & jag! :) Onsdag är en bra dag, då är Andreas ledig från träning och vi hinner umgås! Plus att true blood dragit igång igen och det gillas från våran sida!

Puss & godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0