blind for a while


Har haft lite hemma spa och laddat upp för tentan på det viset istället ;) Seg dag idag, inte varit utanför dörren ens. Pluggat en del och fick sällskap av älskling en stund på dagen, tyvärr lyckades klanten göra mig blind på ena ögat så efter det gick de inge bra att läsa, haha.


Imorn blir det tidig uppstigning, strax efter 6 lär jag hasa mig ur sängen. Och A som har sovmorgon till 12 får stå ut med mitt stökande nån timme, för han skulle komma hit och sova efter sin träning, klarar sig inte utan mig ;D och inte jag utan han! Dessutom sover jag godare med han och imorn gäller det att hjärnan är utvilad!


Nu ska jag lägga mig och läsa CHIC som kom idag, har läst alldeles för mycket vårdvetenskap den senaste veckan så nu får det va nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0