bilder från i lördags!




tentamiddag först hemma hos Lousie med några tjejer från klassen =)








Min syster och min bästa vän, älskar att kunna gå ut med henne :) Blir superbra,
man kan säga allt till henne, vi står bakom varandras ryggar och inget kan förstöra
mellan oss eftersom vi råkar vara just systrar också! Synd att det är hela 5 år tills
den yngsta av oss syskon får inta krogen!
Alla borde få ha lika grymma syskon som jag <3


Att ha syrran som bästa tjejkompis, kusin & pojkvännen som bästa killkompisar
är underbart, folk som inte skulle snacka skit om en utan bara vill en väl.
Falska vänner, skitsnack, avundsjuka kan slänga sig i väggen.



Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag älskar dig med, Hade så galet kul i lördags, , love you <3

2010-03-29 @ 13:33:46
URL: http://tildaalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0