banan + ägg + kanel


Började dagen med ett easy line pass på svea, svettigt och helt darrig i benen efteråt! Mamma knackade på imorse innan träningen och jag hade inte ens gått upp då, snoozade över en halvtimme men det blir lätt så när A har sovmorgon. Hemma nu har tagit en lång dusch, är så skönt att tvätta håret när jag inte har nått löshår i haha. Enda anledningen att jag skulle kunna skippa att sätta i nytt hår. Sen har jag ätit nå nytt till lunch, banan & kanel omelett! Det låter väldigt mystiskt men det var supergott verkligen. Allt bra fanns i den, bra fett, protein och kolhydrater.

Nu ska jag dricka upp kaffet och sätta fart med plugg! Men känns inte som jag vaknat än - trots träning, dusch & kaffe. Börjar nog med att lägga mig i soffan och läsa i en bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0