tisdag


Haft en skön dag som började med sovmorgon, sen kom en gubbe hit och lagade mitt kylskåp som pajjade igår, tur att jag varit borta en vecka så kylskåpet var skapligt tomt när de gick sönder.. Sen cyklade jag iväg på personal möte inför somarjobbet, gruppbostaden - där jag även var förra sommaren. Blev halvt ihjäl kramad, känns fins att vara så efterläntad och sommaren där kommer bli toppen! Jobbar nästan bara nätter vilket är det bästa tycker jag. Efter mötet hade jag absout inget att göra så det blev kupolen, hittade som vanligt massa grejor, plus att jag var där igår och köpte en klänning. Nu får det fan vara köpstopp ett tag! :P

Ska gå o göra det tråkigaste som finns nu, tvätta håret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0