social!


Idag har jag varit riktigt social och sett till att träffat lite vänner =) Började med Emilie o en sväng på kupolen dit kusin Alex också kom, blev mat/fika på donken ute i solen och massa ta-igen-snack! Sen kom mamma hem till mig och vi åt och pratade innan vi stack ner till svea för träning, hur skönt att träna lite efter en fetto semester vecka!? Hem igen och umgås med Andreas, käkade jordgubbar, sjukt gott!  =) Sen kom Anders förbi en sväng och snackade lite skit, och lämnade beck - levande begravd filmen hos mig, hoppas den är bra!! Men nu är klockan mycket och jag ska hopppa i säng, det tar på krafterna att vara så här social på en o samma dag haha ;D Imorn blir det personalmöte inför sommarjobbet, kul att träffa mina goa arbetskompisar där igen!

GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0