onsdag


Nyss hemkommen från jobbet! Ska hoppa in i duschen nu o fixa nått att käka, sen hoppas jag på att få dricka någon öl på balkongen senare =) Igår när jag & A hade lagt oss bankade de på balkongen och där stod en glad wikman som ville dricka öl med oss, så det var bara att klä på sig och gå ut, men trevligt var det!!

Längtar tills imorn, då sticker jag och andreas iväg från stan, till hans sommarstuga i hälsingland! Ska köpa med oss så jävla mycket mat (godis, chips, cola - viktigaste!!) och hyra en jädra massa filmer och bara chilla där uppe tills på söpndag! Ska bli så skönt att slippa se allt festival folk, ångrar mig inte ett dugg att jag skippade p&l.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0