=)


Haft en bra dag som började med att fixa och fylla på nagelförlängningen, efter det till SVEA och tränade skiten ur mig, nästan. Hade oväntat bra kondition trots att jag tränat så dåligt! Av olika anledningar har jag tappat massa kilon den senaste månaden, hade jag tränat bort de kilona hade jag blivit glad när folk påpekat att jag blivit smalare, men nu så blir jag inte ett dugg glad över de då jag inte direkt sattsat på att gå ned i vikt. Och trots att jag väger mindre än någonsin så känns kroppen sämre än någonsin.. har tränat dåligt, ätit dåligt, druckit för mycket alkohol och rökt för mycket på slutet. Så fuck vikten, det viktigaste är hur kroppen känns inuti och utanpå! Att jag inte tränat så mycket kan jag ta då jag inte haft nån lust att träna helt enkelt, men på de andra punkterna ska jag försöka bättra mig!

Efter träningen så var jag & A barnvakt åt sötaste Tilda =) Åt glass och myste! Nu ska jag strax cykla mot sommarens första arbetspass, mjukstart med 4 timmar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0