=)


Jag vette fan hur jag mår idag alltså, haha men jäkligt kul hade vi igår iaf :D Firade mamma i gustafs med god mat och hela släkten, sen åkte jag & syrran hem till mig och lämnade bil och bytte kläder. En förfest - skrubben - flamingo ;P Hämtning imorse av en snällis, hem till lägenhet och ut på balkongen med kusin, sololja + C-vitamin, sen mådde vi lite bättre och åkte o käkade plug shoppade lite i Falun. Japp, det var mina senaste timmar det.

Nu har jag städat lägenheten och packat de mesta inför resan =) ska lägga in nya låtar i ipod & komma ihåg att ladda upp alla elektriska prylar. Gud, jag kan inte fatta att jag sitter på ett plan om 2 dagar påväg till ett varmt och grymt land med min fina familj! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0