=)


Jag har fått urinvägsinfektion, buuuuuu! :( inför turkiet o allt, ska försöka dricka bort det idag annars måste jag ha penecillin!!!! En sak som iaf är positiv idag är att min granne ovanpå håller på och flyttar ut, skööönt, kan hon och hennes icke svenska pojkvän flytta nån annan stanns och bråka, skrika & störa någon annan istället för mig!

Ska hem till gustafs om ett tag, fira mamma med hela släkten =) Sen blir de ut på lite kul ikväll, borde kanske ligga hemma och bli frisk, men nej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men spela roll om det är en svensk eller icke svensk?? Det finns störande folk i alla länder.

2010-06-09 @ 15:07:11
Postat av: johanna

ingen av de svenska grannarna härjar så..

2010-06-10 @ 15:55:30
URL: http://johannaaalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0