=)


Haft en bra dag, allt går framåt och varje dag ser ljusare ut =) Fick reda på ett provresultat igår och jag klarade mig bra, kan pusta ut helt ut nu och inte tänka på plugg på nästan 3 månader.

Spenderade eftermiddagen på kupolen med Emilie, hittade 3 linnen & en klänning + studentpresent till en fin vän som jag ska hem till på fredag och fira  :) nu jag har seriöst shoppat en hel garderob till turkiet, konstigt nog har jag aldrig nå kläder att ha på mig när jag ska ut!?

Emilie hängde med till mig efter kuppan så jag fick lite sällskap, sen har jag rensat garderoben på riktigt och tagit bort allt jag inte användt på ett år typ, ska se om min moster kan ha nått av det! Tråkigt att sitta ensam i soffan med tvn som sällskap nu bara, har vant mig med sällis de senaste dagarna.. Men ska svepa i mig te, ta en dusch och lägga mig i sängen och läsa min bra bok nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0