=)


Haft en jättebra dag, efter tentan skyndade jag mig att städa ihop lite snabbt (viktigt när mormor kommer så hon inte tycker jag är en slarver). Sen kom mormor och hämtade upp mig och vi bestämde oss för att åka till mellsta och gå en promenad där, och gud vad mysigt det var =) Gick i elljus spåren och ner till älven genom ett naturreservat och hittade till och med tillbaka till bilen! Sen åkte vi hem till mig, lagade lunch som vi åt ute på balkongen, fikade och pratade massor, älskar min söta mormor <3

Efteråt kom en herre med glass så jag flyttade fram plugget ännu mer, men till slut när jag väl satt mig med böcker och alla papper gick det prima. Får gå upp imorn och läsa på lite till kanske, får hoppas på att solen skiner så jag kan sitta hela förmiddagen på balkongen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0